Last time.


Dagarna drar förbi fortare än jag trodde..
Guuud så skönt det känns nu, snart kommer jag HEEEM!


Det finns faktiskt ingenting som känns bättre just nu, jag ler med hela kroppen av bara tanken att jag ska få komma hem..

helt jävla fantastikst.


Imorgon får jag komma hem, under natten iaf.. hem till mamma! ♥
Ska få se min o älsklingens lägenhet oxå.
.. fast jag ska ju inte flytta in än tyvärr, utan sen när jag blir av med soc.. hehe



Jahapp, min sista helg här nu då. :D
FAN så GUTT!



Nu sa jag ta mig en cigg i regnet..
hmm.. vart tog våren vägen ? .




I never took the chance, now I'm filled up with opportunities.
I will never let go of this .. again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0