Äntligen!

.. nu är min älskade dator tillbaka!


Ångesten är dessvärre på topp idag.. känns inte allt för bra.
Ska ju egentligen vara pepp för alla vänners skull idag..
Men tyvärr.. ångesten äter upp mig. Bara stå där o se på alla vitklädda människor, skratt o rosor.. det funkar inte.
Jag skulle egentligen ha stått där jag med, fått uppleva frihet på riktigt.
Men nej. om 2 år är det min tur..
2 fucking jävla år....
Hur kan allt gå så fel ? Jag förstår inte det..
Alltså... från början.. vad fick allt att fucka upp sig?
Att vara en helt normal tonåring som bor hemma hos mamma, och har syskon att bråka med..
det är bara en dröm..
Att kunna gå i skolan, sitta still på lektionerna, lära sig något..
är en större dröm.
Men den största drömmen är att vakna på morgonen med ett leende på läpparna.
kunna gå till skolan utan att skämmas, utan att känna sig utpekad..
..Jag kommer aldrig att kunna det.
.. eller jo.. vakna med ett leende på läpparna, det gör jag ofta.. men det försvinner så fort någon tittar åt mitt håll.. det känns som att dom tittar med avsky.. jag vet att det bara är en illusion, men det gör ont i mig.. att tro att man är annorlunda.

Men till er som tog studenten 2007, GRATTIS som fan!
Önskar er all fucking lycka nu efter skolan, hitta ett bra jobb.. tjäna pengar.
.Bli något ni aldrig trodde att ni skulle bli.
Överraska er själva!




och lilla jag då ?
Jag ska ta mitt ass o gå till mamma.. måste handla mat.

haha, jag är ganska patetisk va? :)
Äh, vad gör det om hundra år.



   
I belive.. that's all that really matters.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0