Beslutsångesten är på topp .

.. morr!
Vet inte vad jag vill eller ska göra på midsommar. är sugen på öland, men tvekar..
Är det verkligen så kul så att det är nödvändigt att spendera sina sista pengar på meningslös alkohol o illaluktande tältande  ?
Tror inte det.. men ändå lockar det. det kan ju bli livets helg..
..som en bal på slottet.


Har spenderat min dag med min älskade mamma, alltid lika kul :)
spatserat runt lite på stan i mina skyhöga skor! AJ!
Lagt ut massa pengar på plåster, nu måste det väl ändå funka!?

Sitter här själv, väntar på mitt kaffe.
Det är ganska gutt att få vara hemma själv.
Sitta o blogga o kolla runt efter roliga grejer på internet som man kanske kan beställa hem.  :)


Jag har en huvudvärksdag idag.
Det är inte skoj för fem öre...



nähepp, nu ska jag sätta mig på våran nyinredda balkong o njuta av en cigg o en kaffe.



L O V E


/ No matter what, you will always be in my heart.. you will always be my baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0