♥ Vårkänslor..


Allt är så vackert just nu, allt luktar gott.
Kärleken är som finast.
Min baby är vackrast i hela världen.. :)

by the way.. han kommer imorgon


Har varit inne i stan, men inte shoppat. Duktig jag är. :)
Har vandrat omkring i mina skyhöga klackar.. Aj aj
Men vill man bli fin får man lida pin, sägs det.

Min dag ser ut som vanligt.
Ska hjälpa till lite med maten, softa lite, sola med.. tänkte jag
Kanske kan bli lite brun innan sommaren, vore najs.



ooh, baby.. kom nu, jag saknar dig som bara den!
Dina mjuka läppar.. kan inte få nog.
är beroende av hela dig, o lite till :)
Jag älskar dig, obeskrivligt mkt!




kanske skulle ta o ringa honom, saknar hans röst.


Kalla mig gärna toffel, men jag är bara besatt.




image6

Det är kärlek.
Kärlek.. när den är som bäst.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0