Purple sky

Idag har jag bara en känsla av ångest, hat..  jag är ond på mig själv idag.
Vill inte vara sån, vill inte vara här..
Vill vara fri, se min älskade när jag vill..
bara få krama honom när jag vill..
vilken underbar känsla.

saknar alla dagar, men snart är dom över.

                 Jag räknar dagarna..


Vill att min älskling vaknar o ringer mig nu.. vill höra hans underbara röst..
Det förgyller min dag..



Btw, jag ska bli glasögon orm. HA..
Kollade min syn idag, massa konstiga ord jag aldrig har hört talas om, men för att underlätta för mig så är jag översynt.. brytningsfel
inte undra på att jag har huvudvärk hela dagarna då.
jag får ju gissa mig till vilja tangenter jag trycker på ..
trodde att det var datorn det var fel på . :P



Nähepp, nu ska jag nog ta mig ett bloss.. o försöka få tag på min snuffs ♥



                                       I have to be with you, to live, to breath, you taking over me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0