soon be free to fly ..

Jag flyttar snart.
Det kommer bli så skönt.
Ser fram emot den dagen som bara den..

14 dagar kvar..

Har fått en lägenhet.
I kristineberg.
Känns lite surt, men det kommer nog bli bra.
Ganska lugnt o skönt område.. bor ju inte mitt i smeten heller.. ganska najs.
och förhoppningsvis så kommer jag nog ha en bil, så det blir nema problema.

                                                               

solen skiner.. o jag är lycklig.



Jag saknar min älskade så oerhört mkt, snart kommer han! :)

på lördag ska jag tjäna pengar, o på måndag ska jag börja planera min flytt.

Kommer hem en sväng under påsken, träffa mamma. <3


nähe, om man skulle ta o sätta sig lite i solen .. få lite färg är aldrig fel.


I'm coming back home   ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0