Sunny day


Känns så skönt idag..
har gjort jätte mkt, har städat, grovstädat bilen, tjänat pengar.. :)
Underbart.


O solen skiner.. det är vaaarmt!

snart kommer min älskade, ska bli så gutt.. saknar honom så fruktansvärt mkt hela tiden..
saknar mamma oxå, som bara den..
men snart kommer jag hem för alltid..

då får jag göra det jag har drömt om i 7 månader...
bara kunna gå hem till mamma när jag vill, dricka kaffe o prata lite skit..
eller bara softa hemma hos bojan.. i hans nya lägenhet.. eller våran lägenhet.
för så fort jag blir klar med allt, så flyttar vi ihop!
Wiie.. ser verkligen fram emot det. :D

Det är inte många dagar kvar nu.. det pirrar i hela kroppen.
den 10:e ska vi åka till ohamn o ställa in alla möbler o möblera lite..
sen åka tillbaka till vvik o ha lite avsked..
sen den 11:e.. då åker jag hem, för gott!!!!!!!!!!

Aldrig mer ska jag utsätta mig själv för detta..
aldrig mer..
jag har förlorat så mkt på det..
men jag har dragit nytta av det.. jag har lärt mig massor.. saker som jag har bra nytta av i framtiden, o förhoppningsvis kunna lära ut det oxå, innan allt går åt helvete..


Jag önskar alla som bor på någon slags instution, att ni tar hand om er..
o ni som är på väg utför med erat liv - ta vara på det enda liv ni har.
Be om hjälp, fixa i ordning livet, ta er i kragen!
Det är något som jag verkligen hoppas med hela min själ..
Ingen förtjänar detta.. absolut ingen.

En människa kan göra miljoner positiva saker, men döms för 1 negativ.

tänk på det.



nu ska jag gå o sätta mig i solen o ta en cigg o bara njuta av att det är mina sista dagar här..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0